Фрагмент из кейса
В автомобілі на бічному склі можна буде змінювати пейзаж |
Материал из категории Интересные факты (рекорды, курьезы и др.) |
23.01.2012 09:25 |
Метки (тэги, tags): Концерн General Motors вирішив, що дивитися кіно або грати в комп'ютерні ігри - це надто мізерний набір для розваг пасажирів на задньому сидінні авто.
Тож він запропонував викладачам і студентам академії мистецтв Bezalel розробити нові способи розваги пасажирів задніх сидінь автомобілів, особливо дітей, у далекій дорозі. Проект отримав назву "Вікна можливостей" (Windows of Opportunity - WOO), і головним елементом системи мали стати задні бічні вікна. Такі скло-екрани можна реалізувати на основі технології прозорих РК-дисплеїв, або проектори та камери для відстеження жестів. Власне GM в даному випадку цікавив більше софт, ніж можливе залізо. Так народилося кілька додатків. Перше з них отримало ім'я Otto. Це анімований персонаж, який немов біжить за вікном по реальному пейзажу. Він вміє реагувати на зміни у швидкості машини, ландшафті або погоду. Друга програма - Foofu - імітує запітніле скло, на якому маленькі пасажири так люблять малювати пальцем. Додаток Spindow розраховано вже на присутність системи WOO в безлічі автомобілів по всьому світу. Передбачається, що людина може вибрати на інтерактивному глобусі будь-яку точку планети і замінити реальний пейзаж за своїм вікном на вид з вікна чужого авто, трансльований через Інтернет в реальному часі. Останній додаток, Pond, теж розрахований на зв'язок між автомобілями, але на цього разу між машинами, що їдуть по одному шосе. Він дозволяє писати на вікні повідомлення і робити їх видимими сусідам по потоку. Крім того, людина може за допомогою набору меню вибирати улюблені треки і навіть обмінюватися музичними композиціями з сусідами. Всі ці можливості експериментатори з Єрусалиму випробували на прототипі WOO, що перетворює в мультіконтактний екран будь дисплей. А як все це повинно працювати у фінальному варіанті, можна побачити в ролику, представленому GM. Створення розширеної реальності у всіх цих випадках потребує ще чимало роботи. Як знімати зовнішні об'єкти під потрібним кутом і як визначати під яким кутом на віртуальні лінії дивиться глядач? Який тип екрану використовувати для перетворення бічного скла в інтерактивну поверхню? Запитань багато. Проте початок покладено.
Джерело: Метки (тэги, tags): Последние похожие материалы:
Более поздние похожие материалы:
|
Последние новости на сайте
Пример материалов из категории "Задачи по логистике"
Facebook-страница
Фрагмент из задачи
Результаты тестов
Последние результаты | ||
---|---|---|
<-->Стоит ли Вам выбирать профессию менеджера по логистике? | 64.00 % | |
<->(Лог-М) Тема 10. Складська логістика (10 тест.завдань) | 40.00 % | |
<->(Log) Test 01. Warehouse and Logistics (10 tests) | 90.00 % |
Перейти к тестам |